تحولات منطقه

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از راه اندازی 8 پایگاه ویژه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در مبادی ورودی شهر و منطقه ثامن در ایام نوروز خبر داد.

فعالیت 8 پایگاه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی تاکسیرانی در ایام نوروز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی چایچی مطلق در این خصوص اظهارکرد: پایگاه مرکزی رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی در میدان بیت المقدس از ساعت 9 تا 21 و دیگر پایگاه‌ها به صورت 24 ساعته در مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر آماده دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندان هستند.

وی افزود: همچنین شهروندان می توانند از طریق سامانه مردمی 137، شماره تلفن 33448150 و سامانه شهرمن نسبت به ثبت درخواست های رسیدگی به شکایات خود اقدام نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

چایچی مطلق خاطر نشان کرد: دریافت خدمات تاکسیرانی در مبادی ورودی شهر و همچنین روگذرهای حرم مطهر از طریق دریافت فاکتور سفر بوده و هرگونه اضافه پرداخت، صرفا در صورت تغییر مقصد سفر به درخواست مسافر مجاز خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha